Onkel Ivel » 10 Mar 2010, 16:12
Jeg ser ironien i å bruke et engelsk ord bare få centimeter etter at vi har proklamert at det er et norsk... vel.. community, men det ble som det ble. Skulle vi gått gjennom alt i plenum hadde vi aldri blitt ferdig. Siden er jo relativt brukerstyrt, så vi tar i mot all kritikk og forslag til endringer. Ingenting er satt i stein, med andre ord.
Dersom flere vil være med nå som vi er oppe og går er det bare å sende meg mail på onkelivel[at]gmail[punktum]com, så finner vi på noe fett. Det er aldri for seint å melde seg til tjeneste, og vi setter ingen minimumskrav til graden av deltagelse. Enten du vil publisere daglig eller kun sitter med en artikkel i magen er det bare å bli med.
Nå de første ukene skal jeg jobbe meg gjennom alle artiklene til gamle All in Black, så vi har dem ute på nett, men kommer til å døtte inn litt nytt stoff hver gang jeg oppdaterer.
Dersom noen føler for å skrive faste spalter (modellert etter "columns" i de store udenlandske fanzinene) er det også fritt frem, men jeg forventer da oppdateringer minst en gang i måneden.
Hypp på å delta, men ikke lyst til å skrive?
Doner ei feit plate til anmelderene våre, eller spons dem med en konsertbillett. Band som vil ha oppmerksomhet kan sette oss på gjestelista, så stiller vi på show såfremt vi har tid.
Radio kommer også, men jeg venter med detaljene til alle involverte har fått shit på stell.
Guilty of being heit